Välj vilket betalsätt som passar dig bäst!

Tryggsam erbjuder fler olika betalningssätt utöver pappersfaktura, så att du med enkelhet kan välja det som passar dig bäst. Med autogiro sparar du 486 kronor per år, samtidigt som du gör en viktig insats för miljön! Läs mer om autogiro och hur du aktiverar det, samt våra övriga betalsätt, nedan.

Våra betalsätt
BETALSÄTT

Välj vilket betalsätt som passar dig bäst!

Om tryggsams id skydd, brandlarm och bolagsbevakning

Tryggsam erbjuder fler olika betalningssätt utöver pappersfaktura, så att du med enkelhet kan välja det som passar dig bäst. Med autogiro sparar du 486 kronor per år, samtidigt som du gör en viktig insats för miljön! Läs mer om autogiro och hur du aktiverar det, samt våra övriga betalsätt, nedan.

Sök jobb hos Tryggsam
Arrow to page section

Våra betalningssätt

Autogiro

Besök autogiro.svea.com för att aktivera autogiro med mobilt BankID, eller kontakta kundservice på
0771-404 505. När du har valt autogiro skickas ingen faktura ut per automatik. Du hittar alla dina fakturor på minasidor.tryggsam.se.

Learn More
Mejlfaktura

Väljer du E-faktura skickas dina fakturor till den mejladress du angivit.
Kontakta kundservice på
0771-404 505 för att få hjälp direkt.

Learn More
E-faktura i din bank

Logga in på din internetbank i webbläsaren, gå till E-faktura och sök efter "Tryggsam i Sverige AB". Ange ditt kundnummer, vilket du hittar på din faktura och godkänn därefter.

Learn More

Vanliga frågor om fakturor

Hur ser jag om fakturan är betald?

Logga in på minasidor.tryggsam.se och där se alla dina fakturor.

Läs mer

Jag hittar inget inbetalningskort på fakturan, hur ska jag betala?

Du klipper bort den nedre delen på fakturan. Är du osäker - kontakta vår kundtjänst.

Läs mer

Jag hittar inte vilket bankgiro eller plusgiro jag ska betala till?

Betalningsmottagare: Svea Bank Bankgiro: 393-7588, Plusgiro: 4168101-6

Läs mer

Jag har fått en påminnelse på min faktura/krav från inkasso, trots att jag har betalat? 

Kontakta kundtjänst så löser vi givetvis detta.

Läs mer

Jag har fått en påminnelse på min faktura, men jag fick aldrig den första?

Det kan vara så att posten inte har levererat fakturan i tid.

Läs mer

Måste jag få en pappersfaktura hemskickad?

Nej, vi erbjuder både autogiro och e-faktura.

Läs mer

Varför är kostnaden högre än det jag sett tidigare?

Om du upplever att månadskostnaden är högre nu kan det bero på att den första fakturan avser några dagar under månad ett, beroende på när du köpte tjänsten.

Läs mer

Jag har skickat in blankett för autogiro/registrerat autogiro via min internetbank, men jag får ändå en pappersfaktura?

Den pappersfaktura du har fått skapades och skickades ut till dig innan ditt autogiro blev godkänt. Du behöver betala denna månadsfaktura som tidigare.

Läs mer
köpt bästa id skydd
Hittar du inte svaret på din fråga kan du alltid leta vidare under FAQ