VI UPPDATERAR HÅRDVARA & PRISER FÖR ALLA KUNDER

Vi på Tryggsam vill börja med att tacka dig för att du är kund hos oss.

Vi förstår vikten av att skydda sig mot bränder och hålla sig trygg i en allt mer digital värld. Allt fler använder våra och liknande tjänster och efterfrågan på ännu säkrare tjänster ökar konstant. Därför är det naturligtvis viktigt för oss att utveckla våra tjänster med syfte att möta våra kunders behov.

I din tjänst så ingår det att din brandvarnare byts ut var 10 år till en helt ny. Nu är det äntligen dax. Under de kommande 24 månaderna kommer vi att uppgradera alla våra kunders brandvarnare till vår nya prisvinnande version Notice.

Den ny brandvarnaren fungerar precis som vanligt. Den är helt trådlös, skickar sms och är kopplad direkt till larmcentralen 24/7 vid rök eller kolmonoxidutveckling.

Fördelen med den nya brandvarnaren är att den arbetar på ett säkrare telefonnät (4G) via Telia. Brandvarnaren har även en sensor mot kolmonoxid och har vunnit pris av tillexempel Red Dot Award för en av världens snyggaste brandvarnare.  

Självklart betalar du ingenting för hårdvaran som normalt sätt kostar 1995 kr.
Vi kommer att höra av oss till dig när bytet för just dig ska genomföras.
UPPDATERAT PRIS
Under Maj år 2024 kommer priset på våra tjänster att justeras. Du som är kund och berörs av prisjusteringen kommer, minst en månad innan förändringen, att få ett mejl eller ett SMS skickat till dig med utförlig information om vilka ändringar som kommer att ske och vilken tjänst som berörs i ditt fall.

VAD INNEBÄR PRISJUSTERINGEN FÖR DIG
Din prisjustering står specificerad i det mejl eller SMS som du kommer att motta minst en månad innan ändringen träder i kraft.

Vi hoppas att du kommer känna dig trygg med din tjänst från Tryggsam, även fortsättningsvis, men om du skulle vilja säga upp abonnemanget på grund av prisjusteringen behöver du kontakta oss senast dagen innan den träder i kraft. Din tjänst avslutas då i enlighet med den uppsägningstid du har på ditt abonnemang. Om du har bindningstid kvar behåller du naturligtvis ditt gamla pris under hela bindningstiden. Ifall du undrar något når du vår kundservice på telefon 0771-404 505.

Tack för att du väljer Tryggsam, för att skydda det som betyder mest.
Se filmen om Notice

Spara 468 kronor per år, samtidigt som du hjälper miljön!

Aktivera Autogiro - så dras din betalning automatiskt från ditt bankkonto varje månad och du slipper fakturaavgiften på 39 kronor. Aktivera ditt autogiro via https://autogiro.svea.com eller kontakta vår kundservice.
E-faktura: Med E-faktura skickas fakturan direkt till din internetbank och du slipper då fakturaavgiften på 39 kronor. Du aktiverar E-faktura genom att logga in på din internetbank, välj “E-faktura”, sök på “mottagare” och fyll därefter i Tryggsam och tryck på “sök”. Vi kommer upp som mottagare “Tryggsam i Sverige/Svea”. Tryck på “anmäl” och fyll i ditt kundnummer vilket du finner på mina sidor eller på din senaste faktura.

Vanligt förekommande frågor och svar!

Varför justeras priset på min tjänst?

Tryggsam arbetar ständigt med att utveckla och förbättra våra tjänster för att kunna leva upp till våra kunders högt ställda krav. Med syftet att kunna göra detta behöver vi med jämna mellanrum se över vår prissättning. I informationen som har skickats ut till dig samt i texten ovan har vi samlat information om vilka förbättringsområden vi har arbetat med den senaste tiden.

Läs mer

Ni har skickat information till en mejladress som jag inte använder, kan ni ändå genomföra prisjusteringen?

Ja. Vi har skickat mejl till den e-postadress som du har uppgett till oss. Om vi har fått ett svar att adressen inte är giltig eller inte längre existerar skickas istället ett SMS. Kontakta kundservice 0771-404 505 om du vill uppdatera dina kontaktuppgifter samt adress.

Läs mer

Ni har skickat information till ett telefonnummer jag inte längre använder, kan ni ändå genomföra prisjusteringen?

Ja. Vi har skickat SMS:et till det telefonnummer du har uppgett till oss. Kontakta kundservice 0771-404 505 om du vill uppdatera dina kontaktuppgifter samt adress.

Läs mer

Om jag inte är nöjd med prisjusteringen, kan jag då avsluta mitt abonnemang?

Om du skulle vilja säga upp abonnemanget på grund av prisjusteringen behöver du kontakta oss senast dagen innan den träder i kraft. Din tjänst avslutas då i enlighet med den uppsägningstid du har på ditt abonnemang. Om du har bindningstid kvar behåller du naturligtvis ditt gamla pris under hela bindningstiden. Ifall du undrar något når du vår kundservice på telefon 0771-404 505.

Läs mer

Om jag har frågor som ännu inte besvarats, var vänder jag mig då?

Kontakta gärna vår kundservice på telefonnummer 0771-404 505, så hjälper vi dig.

Läs mer
Reco 7 år Reco alla år samlade