Sök bland vanliga frågor och svar
Jag har skickat in blankett för autogiro/registrerat autogiro via min internetbank, men jag får ändå en pappersfaktura?
Den pappersfaktura du har fått skapades och skickades ut till dig innan ditt autogiro blev godkänt. Du behöver betala denna månadsfaktura som tidigare.
Läs merJag har tappat min Nyckelbricka! Hur gör jag?
Hör av dig till kundservice för att få hjälp.
Läs merJag har tecknat en företagsförsäkring hos ett stort försäkringsbolag, då har jag väl det jag behöver?
Nej, men det är givetvis bra.
Läs merJag har ångrat mig men ångerrätten har löpt ut, hur gör jag?
Din tjänst har en uppsägningstid som du hittar på ditt avtal. Ring vår kundtjänst om du känner dig osäker.
Läs merJag har ångrat mig, hur säger jag upp tjänsten?
Kontakta vår kundtjänst på telefon 0771-404 505
Läs merJag hittar inget inbetalningskort på fakturan, hur ska jag betala?
Du klipper bort den nedre delen på fakturan. Är du osäker - kontakta vår kundtjänst.
Läs merJag hittar inte vilket bankgiro eller plusgiro jag ska betala till?
Betalningsmottagare: Svea Bank Bankgiro: 393-7588, Plusgiro: 4168101-6
Läs merJag vill beställa fler Nyckelbrickor. Hur går jag tillväga?
Kontakta vår kundservice för att beställa fler brickor.
Läs merKan jag lägg till en extra användare efter jag köpt Kreditbevakningen?
Ja, kontakta vår kundtjänst på 0771-404 505.
Läs merKan jag ta bort mina personuppgifter från internet?
Nej, det är inte möjligt.
Läs merKan jag ta med mig brandvarnaren när jag flyttar?
Absolut. Sätt upp brandvarnaren i ditt nya hem och hör av dig till oss för att meddela din nya adress.
Läs merKan man hitta någons hela personnummer på nätet?
Ja, det är enkelt att hitta någons hela personnummer inklusive fyra sista siffror på nätet.
Läs merKan man lägga till en extra användare i Företagskollen?
Ja, absolut! Kontakta vår kundservice så hjälper de dig.
Läs merMin brandvarnare tjuter, men ni ringer inte upp?
Prova först med att byta batteri.
Läs merMåste jag få en pappersfaktura hemskickad?
Nej, vi erbjuder både autogiro och e-faktura.
Läs merNi har skickat information till en mejladress som jag inte använder, kan ni ändå genomföra prisjusteringen?
Ja. Vi har skickat mejl till den e-postadress som du har uppgett till oss. Om vi har fått ett svar att adressen inte är giltig eller inte längre existerar skickas istället ett SMS. Kontakta kundservice 0771-404 505 om du vill uppdatera dina kontaktuppgifter samt adress.
Läs merNi har skickat information till ett telefonnummer jag inte längre använder, kan ni ändå genomföra prisjusteringen?
Ja. Vi har skickat SMS:et till det telefonnummer du har uppgett till oss. Kontakta kundservice 0771-404 505 om du vill uppdatera dina kontaktuppgifter samt adress.
Läs merNär jag gör kreditupplysningar på ett företag, ser företaget det?
Nej, kreditupplysningarna görs helt anonymt.
Läs mer